Home Прес-центр ОДА На Харківщині запрацювала волонтерська «гаряча лінія» про COVID-19
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
PDF Друк e-mail

На Харківщині запрацювала волонтерська «гаряча лінія» про COVID-19

Зателефонувавши 0-800-31-80-31, можна поставити будь-яке питання щодо симптомів захворювання, алгоритму своїх дій, епідситуації в області тощо, а також попросити про допомогу.

«Волонтерський центр має в собі фактично два напрямки, - повідомив голова ХОДА Олексій Кучер. - Перший – це інформування населення. Тут люди зможуть отримати інформацію з усіх питань, які стосуються коронавірусу. Оператори, які відповідають на питання, пройшли навчання, був підготовлений перелік найпоширеніших питань та відповідей. Другий напрямок - це фактично забезпечення життєдіяльності наших жителів. Надання допомоги людям, які цього потребують. До цього підключаються волонтери. Зараз у нас понад 800 волонтерів, і кожного дня до команди додаються люди. Ми їм за це дуже вдячні».

На даний час кол-центр працює з 9:00 до 18:00, але в найближчих планах – перехід на роботу в режимі 24 години 7 днів на тиждень. Роботу організовано на базі контакт-центру компанії Dealist Solutions.

«Волонтери та обласна адміністрація запросили нас взяти участь у цьому проєкті, ми погодилися допомогти. Перед початком роботи ми вже зібрали певну базу інформації. Перш за все, ми, звичайно, повинні розуміти тих людей, які нам телефонують. Переважно це люди похилого віку, яким зараз не бажано виходити на вулицю, їм потрібно допомогти купити їжу, якісь побутові речі, і волонтери в цьому допомагають. На даний час у нас 5 операторів, навантаження поки невелике, цього вистачає. Але ми розуміємо, що з часом кількість звернень збільшиться, і ми готові вчасно надавати потрібну кількість операторів. Зробимо так, щоб люди не чекали, постараємося зробити сервіс якісним», - відзначив представник компанії Сергій Чебушев.

Керівник Благодійного фонду «Харків з тобою» і Центру допомоги «Стоп COVID-19» Андрій Шейнін відзначив, що оператори кол-центру користуються інформацією виключно з офіційних джерел: ВООЗ, МОЗ, НСЗУ тощо. Він відзначив, що, окрім потреби людей в інформації, з якої, власне, почалася ідея створення колл-центру, волонтери (з досвіду 2014 року) розуміють, що люди потребуватимуть і матеріальної допомоги.

«Знаємо, що нам потрібно буде допомагати людям матеріально, допомагати людям продуктами та хоча б донести продукти з магазину додому», -  сказав Андрій Шейнін.

Ще одна важлива функція, яку виконуватиме кол-центр – це збирання інформації.

«Дуже важливо, щоб ми мали аналітику, з якими питаннями найчастіше звертаються люди, тому що цю інформацію необхідно буде обробляти та діяти на випередження», - наголосив Олексій Кучер.

 
 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер