Home Прес-центр Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
PDF Друк e-mail

Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує


«Щодо чергового етапу декларування»

З 01.01.2019 розпочинається черговий етап подання суб’єктами декларування до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі-Реєстр) щорічних електронних декларацій за 2018 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції». У зв’язку з цим Національне агентство розробило відповіді на поширені питання при роботі з Реєстром, а також оновило рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні.
Тому, з огляду на викладене та з урахуванням рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції повідомляємо, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність.
Відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні  довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовується  користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно  як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.
Відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.
У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).
Якщо електрона поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Для створення нової електронної скриньки (або її заміни) необхідно авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку  «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail»  вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».
На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail/ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Нова електрона поштова скринька буде використовуватися для направлення повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміні електронного цифрового підпису у Реєстрі тощо.
Звертаю Вашу увагу, що для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.
Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі АЦСК), в якому було отримано ключ. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, ви не зможете користуватись  ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді виникає необхідність звернення до АЦСК для отримання нового ЕЦП. Окреме необхідно зазначити, що Національне агентство з питань запобігання корупції не є АЦСК. З переліком АЦСК можна ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі «АЦСК».
Після отримання нового ЕЦП  Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП/ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати  листа з подальшими інструкціями.
Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористуватись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».
Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.
Також, наголошуємо  на необхідності зберігання ключа ЕЦП, паролю від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.
Поряд з цим, доводимо до Вашого відома інформацію, що на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» можна ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.


10.05.201 001

03.05.2018 2001

03.05.2018 3001 

03.04.2018 1515

 
 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер