Home Терцентр інформує
PDF Друк e-mail

3Повноцінне життя з «Університетом третього віку»

Запровадження соціально - педагогічної послуги «Університет третього віку» відбулося 1 вересня 2017 року у відділенні денного перебування територіального центру Первомайської районної ради.
В «Університеті третього віку» працює три факультети: «Інформаційні технології», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Здоровий спосіб життя», тому кожен студент знаходить собі справу по душі.
Відвідувачі факультету прикладного мистецтва навчаються вишивати хрестиком, стрічками, бісером, займаються кроєнням та шиттям. Студенти можуть своїми руками зробити ляльку - мотанку, виготовити в’язаний одяг для онуків, прикраси для костюмів театралізованих дійств.
На заняття факультету «Здоровий спосіб життя» запрошували сімейного лікаря Ірину Пилипович з консультаціями як вберегти власне здоров’я та бути в гарній фізичній формі. Подобаються відвідувачам піші переходи, прогулянки, елементи самомасажу.
Комп’ютер сьогодні необхідна річ для повноцінного життя, тому пенсіонери мають бажання освоїти комп’ютерну техніку, подружитися з комп’ютером та перестати його боятися на заняттях факультету «Інформаційні технології». Після результативних, наглядних і доступних занять слухачі радіють своїм успіхам в пізнанні комп’ютерної грамотності. Комп’ютер стає помічником пенсіонера, допомагає отримати потрібну інформацію, підвищити самооцінку.
Мета «Університету третього віку» - об’єднати літніх людей в єдину дружню команду, дати їм можливість спілкуватися, отримувати нові знання, розвивати інтелект, жити повноцінним життям крокуючи в ногу з часом.
Завдяки «Університету третього віку» люди зрозуміли – життя з виходом на пенсію тільки починається.

2

1




Про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради Харківської області

Оцінка якості соціальних послуг – це процедура, яка має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради з жовтня 2017 року по січень 2018 року було проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг:
догляду вдома;
стаціонарного догляду;
паліативного догляду;
соціальної адаптації.
Наказом директора терцентру призначена відповідальна особа за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг та розроблення опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення та аналізу. Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг утворена Комісія, у склад якої ввійшли директор, завідувачі відділень, надавачі послуг та отримувачі послуг: догляду вдома, стаціонарного догляду і послуги соціальної адаптації; розроблено Опитувальники вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг; складено списки отримувачів послуг, які будуть охвачені внутрішньою оцінкою якості; складено графіки спостереження за процесом надання соціальних послуг.
В опитуванні взяли участь: 260 отримувачів соціальної послуги догляду вдома та 154 отримувача послуги соціальної адаптації, що склало 50% від всіх отримувачів; 12 отримувачів послуги стаціонарного догляду та 17 отримувачів послуги паліативного догляду, що склало 100% від усіх отримувачів.
Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг, наведені у додатку 4 Державних стандартів надання послуг. При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг були застосовані показники якості соціальних послуг такі як: - адресність та індивідуальний підхід, - результативність, - своєчасність, - доступність та відкритість, - повага до гідності отримувача соціальної послуги, - професійність, які використовувались для виявлення відповідності наданих соціальних послуг державним стандартам цих послуг.
Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг установою, проведено анкетування, проаналізовані отримані дані, за результатами були визначені заходи на покращення стану надання соціальних послуг.
Засідання Комісії оформлені протоколами:
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги соціальної адаптації від 20.12.2017 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги соціальної адаптації.
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги стаціонарного догляду від 27.12.2017 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги стаціонарного догляду.
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги паліативного догляду від 28.12.2017 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги паліативного догляду.
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома від 10.01.2018 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги догляду вдома.
Комісія з проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг підрахувала кількість статусів показників якості:

догляд вдома - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

стаціонарний догляд - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

паліативний догляд - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

соціальна адаптація - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

Оцінка якості соціальних послуг в цілому
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню – «Добре».

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу з надання соціальних послуг: догляду вдома, стаціонарного догляду, паліативного догляду, соціальної адаптації

«задовільно»

-

«незадовільно»

-


В установі розроблено заходи з покращення якості соціальних послуг та удосконалення діяльності терцентру.
На загальних зборах колективу терцентру підведено підсумки проведеної роботи.


 
 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер