Home Терцентр інформує
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
PDF Друк e-mail


Працівники територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради в постійному пошуку нових форм і методів роботи, прагнуть покращувати та розширювати спектр соціальних послуг.
Перукарське мистецтво - це мистецтво дарувати радість та позитивні емоції. 4 липня послугу кваліфікованого перукаря отримали мешканці с. Киселі, у приміщенні сільської ради. У всіх бажаючих була можливість не виїжджаючи з села зробити сучасну стрижку.
Перукар терцентру Оксана Семеніхіна отримує багато подяк від наших підопічних, за чуйне та уважне ставлення.
Від всіх громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, бажаючих отримати перукарську послугу, чекаємо заявку в терцентрі Первомайської районної ради. Наш перукар надає послуги із стрижки та фарбування волосся. У разі необхідності послуги перукаря надаються вдома.
Для отримання перукарських послуг просимо звертатися: телефон (05748)-3-32-47. Послуги надаються по запису.





Турбота про людей поважного віку

В відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Терцентру Первомайської районної ради постійно ведеться робота з організації денної зайнятості та дозвілля мешканців відділення, створені всі умови для прогулянок на свіжому повітрі та спілкування з родичами, перегляду кінофільмів і телепрограм, ознайомлення зі свіжою періодикою та літературою.
У теплі, сонячні дні підопічні багато часу проводять на свіжому повітрі - персонал відділення здійснює супровід під час прогулянок осіб, які цього потребують, підопічні відділення грають в настільні ігри (шашки, доміно), читають газети і журнали.



Покращення та розширення соціальних послуг

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги територіального центру Первомайської районної ради на наступний час обслуговує 736 громадян, які згідно акта обстеження матеріально побутових умов потребують натуральної чи грошової допомоги. Це люди похилого віку, інваліди, люди, які на своєму утриманні мають неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів.
Відділення веде роботу з приватними підприємствами та фермерськими господарствами Первомайського району з питань надання благодійної допомоги для безоплатного забезпечення громадян продуктами харчування. Відділення за 2018 рік надало благодійну допомогу 780 отримувачам, на суму 38,4 тис. грн.
З початку 2019 року відділення надало натуральної допомоги (речі колишнього використання, продукти харчування, перукарська послуга ) на суму 2810 грн., обслуговано 611 осіб.
В відділенні працює пункт прийому речей колишнього використання (одягу, взуття) від населення. В осінньо-зимовий період великий попит на теплі речі.
Вже два роки впроваджена перукарська послуга, яка надається платно та безоплатно. Послуга надається на виїзді, у приміщенні сільської ради. У зв’язку зі станом здоров’я та неможливості самостійного пересування деяких громадян, перукар надає послуги на дому. Послугами перукаря підопічні дуже задоволені, адже стрижка, навіть тим, хто отримує послугу за гроші, є цілком доступною. Кількість бажаючих отримати послугу перукаря постійно зростає.
Завдяки турботі отримувачі послуг отримують надію на майбутнє, відчувають себе повноцінними членами суспільства. Вони щиро дякують за те, що на схилі літ не залишені без уваги та допомоги.



Перевірка своєчасності та якості надання соціальних послуг

Протягом березня 2019 року директором терцентру Ю. Гнатенко, завідувачем відділення соціальної допомоги вдома С. Рогатньовою, заступником завідувача відділення А. Половинко проведено перевірки якості надання соціальних послуг соціальними робітниками по с. Єфремівка, с. Семенівка, с. Троїцьке, с. Ржавчик, с. Миронівка, с. В – Орілька, с. Червоне,с. Закутнівка, с. Веселе, с. Лозівське, с. Картамиш, с. Красиве. Всі отримувачі соціальних послуг задоволені змістом соціальної послуги, строками її надання, якістю надання. Скарг, зауважень, пропозиції щодо надання соціальної послуги не надходило.
Щоквартально, згідно затвердженого графіка, проводиться моніторинг якості надання соціальних послуг.
Відділення соціальної допомоги вдома, відповідно до Державних стандартів, надає послуги: догляд вдома - 538 осіб та паліативний догляд (вдома) - 10 осіб. На платній основі – послугу догляду вдома отримують 265 осіб, які мають дітей працездатного віку. Соціальні послуги надають 50 соціальних робітників в 36 селах Первомайського району, середнє навантаження на одного соціального робітника складає 11 осіб, що значно перевищує визначену норму. У віці старше 80 років обслуговується 182 особи, з IV та V групою рухомої активності обслуговується - 121 особа.
Підопічні роботою соціальних робітників дуже задоволенні та вдячні за доброту, чуйність та увагу до них.




Звіт про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради Харківської області

Оцінка якості соціальних послуг – це процедура, яка має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг та у відповідності до наказів Міністерства соціальної політики України: від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома»; від 29.02.2016 № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності»; від 29.01.2016 № 58 «Про затвердження Державного стандарту паліативного догляду»; від 18.05.2015 № 514 «Про затвердження Державного стандарту соціальної адаптації» в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради з жовтня 2018 року по грудень 2018 року було проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг:

догляду вдома; стаціонарного догляду; паліативного догляду; соціальної адаптації.

Наказом директора терцентру № 121/01-05 від 01 жовтня 2018 року призначена відповідальна особа за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг та розроблення опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення та аналізу. Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг утворена Комісія, у склад якої ввійшли директор, завідувачі відділень, надавачі послуг та отримувачі послуг: догляду вдома, стаціонарного догляду і послуги соціальної адаптації; розроблено Опитувальники вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг; складено списки отримувачів послуг, які будуть охвачені внутрішньою оцінкою якості; складено графіки спостереження за процесом надання соціальних послуг.

В опитуванні взяли участь: 270 отримувачів соціальної послуги догляду вдома та 150 отримувача послуги соціальної адаптації, що склало 50% від всіх отримувачів; 12 отримувачів послуги стаціонарного догляду та 16 отримувачів послуги паліативного догляду, що склало 100% від усіх отримувачів.

Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг, наведені у додатку 4 Державних стандартів надання послуг. При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг були застосовані показники якості соціальних послуг такі як: - адресність та індивідуальний підхід, - результативність, - своєчасність, - доступність та відкритість, - повага до гідності отримувача соціальної послуги, - професійність, які використовувались для виявлення відповідності наданих соціальних послуг державним стандартам цих послуг.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг установою, проведено анкетування, проаналізовані отримані дані, за результатами були визначені заходи на покращення стану надання соціальних послуг.

Комісія провела аналіз звернень отримувачів соціальних послуг, охвачених внутрішньою оцінкою якості щодо скарг. Були переглянуті та проаналізовані «Журнал звернень громадян», Акти перевірки якості обслуговування, опитувальники щодо вивчення рівня задоволення отримувачів послуг. Скарг щодо надання соціальних послуг не надходило.

Відповідно до « Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 року № 904, щоквартально проводиться моніторинг якості надання соціальних послуг. Розроблені та затверджені щоквартальні графіки перевірок, розроблено опитувальники щодо якості надання соціальних послуг.

Щомісяця на нарадах з працівниками терцентру проводиться аналіз щодо якості надання соціальних послуг. Спостереження за процесом надання соціальних послуг відбувається при планових перевірках , які фіксуються в Актах перевірки.

Адресність та індивідуальний підхід: Комісією перевірено особові справи отримувачів соціальних послуг. Всі особові справи, в наявності, містять карти визначення індивідуальних потреб, у кожній справі є діючий індивідуальний план.

Індивідуальні плани надання соціальних послуг відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів послуг, з урахування групи рухомої активності. Індивідуальний план складений за формою згідно з додатком Державних стандартів у двох примірниках (один примірник знаходиться у отримувача послуги, другий залишається в особовій справі отримувача послуги).

Комісією встановлено, що відповідно до Державного стандарту індивідуальні плани переглядаються через місяць з дня початку надання соціальних послуг, надалі один раз на півроку та 1 раз у три місяці для отримувачів послуги соціальної адаптації. Результати заносяться у розроблену та затверджену «Форму визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги».

Результативність: Для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг розроблений опитувальник. Комісія з оцінки якості здійснювала опитування отримувачів соціальних послуг або їхніх законних представників з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальних послуг. Усі отримувачі задоволені якістю та періодичністю надання послуг.

Під час опитування отримувачів соціальних послуг виявлено покращення емоційного, психологічного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.

Під час перевірки якості надання соціальних послуг з отримувачами послуг та їх представниками проводиться робота щодо надання роз’яснень про подання та розгляд скарг.

В терцентрі, в наявності «Положення про преміювання працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради», яке спрямоване на підвищення матеріальної зацікавленості працюючих у покращенні якості виконання посадових обов’язків, функцій і завдань. Основні показники для надання премії за підсумками роботи передбачено у п.2 Положення. Надавачі соціальних послуг за високі показники у роботі у 2018 році преміювались.

Комісією установлено, що оцінка якості надання соціальних послуг персоналом (самооцінка) здійснюється постійно. При перевірці якості обслуговування директором терцентра, завідувачами відділень проводиться спостереження за процесом надання послуг. Пропозиції по удосконаленню роботи вносяться щомісяця на нарадах з працівниками терцентру.

Своєчасність: Комісія перевірила заяви на отримання соціальних послуг з рішенням Управління праці та соціального захисту населення Первомайської РДА про її надання, за 2018 рік - в усіх випадках дотримано установлені Державним стандартом терміни прийняття рішення та складання індивідуального плану. Договори укладені з дотриманням вимог Державного стандарту.

Доступність та відкритість: Приміщення відповідають санітарним та протипожежним вимогам.

Територіальний центр орендує 7 кімнат в районному відділі культури та туризму Первомайської РДА. Приміщення відповідає санітарним та протипожежним вимогам. При вході в будівлю в наявності кнопка виклику, на сходинках - поручні . На всіх дверях розташовані таблички з надписом працівників терцентру. Біля будівлі розташовано паркувальний майданчик, розрахований приблизно на 4 автомобілі. Безперешкодний доступ забезпечено частково.

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання знаходиться в с. Грушине. Будівля орендована в Грушинській сільській раді. Матеріально – технічна база відділення стаціонарного догляду дуже добра. Кнопка виклику в наявності є, на альтернативному вході встановлено поручень. Безперешкодний доступ забезпечено повністю.

Відділення денного перебування розташоване в с.Біляївка, в орендованому у районному відділі культури та туризму приміщенні . Терцентр орендує 1 кімнату, де вхід обладнано - кнопкою виклику. На дверях розташована табличка з надписом працівників відділення денного перебування, графік роботи відділення. Безперешкодний доступ отримувачів послуги забезпечено частково.

У доступному місці з дотриманням вимог розміщено стенди з інформацією для отримувачів соціальних послуг про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги.

У терцентрі працює «гаряча» телефонна лінія щодо питань надання соціальних послуг, розроблений каталог соціальних послуг, буклет та інші роздаткові матеріали щодо інформації про соціальні послуги. На сайті Первомайської РДА опубліковано статі щодо надання соціальних послуг та про діяльність територіального центру.

За 2018 рік було підготовлено 29 публікацій на сайт Первомайської РДА.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: Під час проведення опитування отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них працівників терцентру комісією недоліків не виявлено. Усі отримувачі послуг задоволені ставленням до себе.

Працівники, які надають соціальні послуги, відносяться з повагою до гідності отримувачів соціальних послуг та не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо них, дотримуються професійних та етичних норм і принципів у роботі. Скарг або виявлених фактів негуманних чи дискримінаційних дій до отримувачів соціальної послуги не було.

У договорі про соціальне обслуговування передбачено пункт щодо дотримання принципу конфіденційності, п.2.4 «працівники територіального центру зобов’язуються ввічливо та коректно ставитися до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігати в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків».

Працівники терцентру дотримуються принципу конфіденційності. Отримувачів послуги інформують щодо нерозголошення отриманої ними конфіденційної інформації. Випадків порушення принципу конфіденційності не виявлено.

Професійність: Комісією встановлено, що назви посад та професій у штатному розписі відповідають Державному класифікатору професій, а кваліфікаційні категорії та розряди встановлені згідно з вимогами, зазначеними у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників.

Наявні затверджені посадові інструкції працівників терцентру відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним "Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги", затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 березня 2017 року № 518.

В наявності програма стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома. У програму стажування окрім теоретичних питань включені практичні заняття зі складання щомісячного Звіту про надання послуги догляду вдома, Графіка відвідування отримувачів соціальної послуги догляду вдома; розроблені тести щодо перевірки знань початківців.

Комісією встановлено, що атестація працівників відділення соціальної допомоги вдома проводиться згідно розроблених графіків. У 2018 році підлягали атестації, згідно графіка, 4 соціальних робітників відділення соціальної допомоги вдома. У 2019 році підлягатимуть атестації – 31 соціальний робітник. Проведення атестації заплановано на грудень 2019 року. Для кожного працівника атестація проводиться один раз на 5 років.

В наявності та використовувався «План навчання соціальних робітників на 2018 рік», згідно якого щомісячно проводяться наради-семінари з соціальними робітниками.

Комісією встановлено, що у кожного надавача соціальної послуги в наявності особиста медична книжка установленої форми ( Ф- №1-ОМК). Медичний огляд працівники проходять щорічно, з урахуванням термінів проходження.

Відділення соціальної допомоги вдома забезпечено обладнанням, твердим та м’яким інвентарем, 2 машинами.

Згідно Додатка 22-1 «Типові нормативи безкоштовної видачі спецодягу, спецвзуття, засобів пересування соціальним робітникам територіальних центрів соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян» соціальні робітники забезпечені велосипедами, спецодягом, взуттям та сумками.

Забезпеченість соціальних робітників велосипедами – 100%; спецодягом (куртка на утеплювальній підкладці, куртка непромокаєма, халат бавовняний) - 100%; взуттям ( чоботи зимові войлочні,чоботи гумові, туфлі) – 100% ; рукавиці гумові, спеціальні рукавиці – 100%, сумки – 100%.

Працівники відділення стаціонарного догляду забезпечені спецодягом (халати, ковпаки, фартухи), рукавицями гумовими, рукавицями жаростійкими, забезпеченість – 100%.

Засідання Комісії оформлені протоколами:

Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома від 26.12.2018 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги догляду вдома.

Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги паліативного догляду від 27.12.2018 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги паліативного догляду.

Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги соціальної адаптації від 28.12.2018 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги соціальної адаптації.

Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги стаціонарного догляду від 28.12.2018 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги стаціонарного догляду.

Комісія з проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг підрахувала кількість статусів показників якості:

догляд вдома - «добре» – 11 (одинадцять);

«задовільно» – ;

«незадовільно» – ;

паліативний догляд - «добре» – 11 (одинадцять);

«задовільно» – ;

«незадовільно» – ;

стаціонарний догляд - «добре» – 11 (одинадцять);

«задовільно» – ;

«незадовільно» – ;

 

соціальна адаптація - «добре» – 11 (одинадцять);

«задовільно» – ;

«незадовільно» – ;


Оцінка якості соціальних послуг в цілому

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню – «Добре».

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу з надання соціальних послуг: догляду вдома, стаціонарного догляду, паліативного догляду, соціальної адаптації.

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

В установі розроблено заходи з покращення якості соціальних послуг та удосконалення діяльності терцентру.



Обмін безцінним досвідом

Університет третього віку – це прекрасна можливість приємного спілкування, нові знайомства, отримання корисної інформації та обмін безцінним досвідом.
У 2018 – 2019 навчальному році в Університеті третього віку при Територіальному центрі Первомайської районної ради у відділенні денного перебування с. Біляївка функціонує три факультети, які відвідують 35 людей похилого віку:
1. «Інформаційні технології» - 10 чоловік
2. «Здоровий спосіб життя» - 14 чоловік
3. «Декоративно – прикладне мистецтво» - 11 чоловік
Головним завданням університету третього віку є не тільки навчання пенсіонерів, а й організація дозвілля. Саме новорічні та різдвяні свята – це довгождані та особливі дні, до яких всі готуються заздалегідь. Багатьох хвилює питання: як прикрасити оселю, подарувати собі та іншим незабутнє свято.
З великим бажанням та інтересом взялися за створення святкової атмосфери відвідувачі факультету «Декоративно – прикладного мистецтва». Саме тут пенсіонери змогли реалізувати свій творчий потенціал – виготовити красиві новорічні прикраси по нових, модних технологіях рукоділля. Так і з’явилася ідея – «Парад новорічних прикрас», що створила святкову новорічну атмосферу для відвідувачів відділення.



Заняття до душі

У відділенні денного перебування Територіального центру Первомайської районної ради кожен має можливість знайти собі заняття до душі, реалізовувати свої творчі здібності, отримувати професійну підтримку в складній життєвій ситуації, провести час у дружньому колі.
Не перший рік підопічні відділення денного перебування відвідують гурток «Умілі руки», майстриня Ганна Кардаш постійно ділиться своєю майстерністю. У Ганни Кимівни золоті руки та золоте серце. Вив’язані нею шкарпетки та тапочки зігрівають стареньких в стаціонарному відділенні с. Грушине. Знайомим та друзям майстриня від душі дарує дитячий вив’язаний одяг, іграшки, прикраси.
В останню неділю вересня вихователі та працівники дошкільних установ відзначають своє професійне свято. З цим святом 27 вересня працівників та дітей Біляївського дитячого садка привітали працівники Територіального центру та майстриня з відділення денного перебування. До малечі в гості завітали завідувач відділення соціальної допомоги вдома Світлана Рогатньова, завідувач відділення денного перебування Ольга Доленко та майстриня Ганна Кимівна, яка діткам подарувала яскраві, веселі іграшки, власноруч вив’язані. Діти з цікавістю та захопленням розглядали незвичайні іграшки, щиро дякували їй за тепло та доброту її серця. Працівники територіального центру пригостили малят солодощами.
Хай діти сміються! Їх радісний сміх – це наше майбутнє, це щастя для всіх!



Соціальні послуги у відділенні стаціонарного догляду

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання у с. Грушине є структурним підрозділом територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради Харківської області, розраховане на 16 ліжко-місць. Протягом 2018 року відділення заповнене на 100 відсотків, не вистачає місць на всіх потребуючих осіб, які опинились у складних життєвих умовах.
Відповідно до державних стандартів соціальні послуги стаціонарного догляду та паліативного догляду надаються: особам похилого віку, які втратили здатність до самообслуговування; інвалідам І, ІІ та ІІІ груп, які потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги (за винятком громадян зі стійкими психічними або інтелектуальними порушеннями).
У відділенні для підопічних створено всі умови для проживання, харчування, їм надається допомога у самообслуговуванні, ведеться нагляд за станом здоров'я та надається медична допомога, у тому числі згідно до призначень лікарів. Для них організовані зайнятість та дозвілля - прогулянки на свіжому повітрі, спілкування, перегляд кінофільмів і телепрограм, ознайомлення зі свіжою періодикою і літературою, концертні програми.
18 вересня до мешканців стаціонарного відділення з осіннім театралізованим дійством завітали підопічні відділення денного перебування с. Біляївка. Лунали веселі українські пісні, ліричні життєві спогади. Мешканців стаціонарного відділення пригостили солодощами. Старенькі раділи як діти, підспівували, супроводжували щирими оплесками, прощатися нікому не хотілося.
Всі мешканці відділення дуже різні дуже різні, з різними характерами, долями, життєвими обставинами, які їх сюди привели. Але об’єднує їх дуже одна обставина – в похилому віці всі підопічні відділення знаходяться під опікою, душевним теплом та турботою, яке дарує їм персонал відділення.
Одне з основних завдань, яке щоденно ставиться перед колективом – це забезпечення належних умов проживання, уваги і душевного тепла.



Надання соціальних послуг в терцентрі Первомайської районної ради

Для здійснення соціального обслуговування та надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги за місцем проживання в територіальному центрі Первомайської районної ради функціонує відділення соціальної допомоги вдома. Основним завданням відділення є виявлення громадян, оцінювання їх індивідуальних потреб, забезпечення якісного соціального обслуговування.
У відділенні соціальної допомоги вдома 50 соціальних робітників надають соціальні послуги: догляд вдома та паліативний догляд (вдома) громадянам похилого віку, людям з інвалідністю, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування, і не мають рідних, що повинні забезпечити їм догляд та допомогу, безоплатно. Проте, обслуговування громадян вище означених категорій, які мають рідних, що повинні забезпечити їм догляд і допомогу, здійснюється за плату відповідно до тарифів на платні соціальні послуги.
За I півріччя 2018 року 591 особа отримала соціальні послуги, з них за плату 270 осіб.
Соціальні послуги надаються у відповідності з Державними стандартами, з урахуванням визначених індивідуальних потреб отримувача послуги.
Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома проводиться 1 раз на рік, для контролю за якістю надання соціальних послуг.
Заяви на обслуговування в територіальному центрі подаються до Управління праці соціального захисту населення Первомайської районної державної адміністрації.




07.08.2018 1300

Надання соціальних послуг

Відділення надання адресної натуральної та грошової допомоги надає такі послуги, як натуральна допомога та перукарська послуга.
Право на безоплатне обслуговування відділенням адресної допомоги мають:
- громадяни, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку.
-
07.08.2018 1301громадяни, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю і мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу за умови, що середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім’ї .
За І півріччя 2018 року за рахунок благодійних внесків, які надійшли від приватних підприємств та фермерських господарств району у вигляді продуктів харчування та речей колишнього використання, надано натуральної допомоги 736 отримувачам на загальну суму 24517 грн. 20 коп.
07.08.2018 1302Також відділом натуральної допомоги надається перукарська послуга, безоплатно та на платній основі. За І півріччя перукар надав 618 послуг.
В разі, коли громадянин через втрату рухової активності не може відвідати відділення адресної допомоги для отримання натуральної допомоги, або перукарської послуги, адміністрація територіального центру вживає заходів для надання допомоги за місцем його проживання.
В відділенні працює пункт прийому речей колишнього використання (одяг, взуття) від населення, та пункт прокату технічних засобів реабілітації до якого звернулись та були обслуговані 51 особа (інвалідний візок - 6 шт., стул-туалет 6 шт., ходунки 9 шт., милиці підлокотні 4 шт., палиці 26 шт.)



Перший випуск слухачів «Університету третього віку»

Люди похилого віку та люди з обмеженими можливостями активно відвідують Університет, реалізовуючи принцип «освіта протягом життя». Люди навчаються протягом життя з різних причин: прагнення розвитку, шанс отримати нові знання та уміння або просто особисте бажання вчитися. В Університетах для дорослих є можливість покращити знання будь-коли. Тут пропонується широкий спектр курсів і предметів навчання – від факультету «Здорового способу життя», «Декоративно-прикладного мистецтва до факультету «Інформаційних технологій».
Серед функціонуючих в Університетах факультетів кількість слухачів відвідували: факультет «Здорового способу життя» (12 осіб), факультет «Декоративно-прикладного мистецтва» (12 осіб), факультет «Інформаційних технологій» - (10 осіб).
Система занять на факультетах забезпечує створення сприятливого середовища для творчості людей старшого віку, підтримки фізичних, психологічних та соціальних можливостей, профілактики ранніх захворювань.
«Університет третього віку» - це можливість літнім громадянам та інвалідам безкоштовно отримувати певний рівень знань, умінь і навичок, здобути впевненість у своїх силах і швидше адаптуватися до умов життя. Навчання в Університеті проводиться у формі лекцій, бесід, тренінгів, теоретичних і практичних занять, самостійних робіт, дистанційних форм.
Заняття в університеті дають можливість громадянам третього віку відчути себе повноправними членами сучасного суспільства та забезпечать їм активну і творчу старість.
По закінченню навчального року директор терцентру та завідувач відділення денного перебування вручили сертифікати та висловили подяку слухачам за активну життєву позицію та побажали їм міцного здоров’я, благополуччя та всіляких гараздів. У свою чергу, слухачі дякували керівництву за постійну увагу, підтримку та надану можливість реалізувати себе.
Не дивлячись, що розпочалися університетські літні канікули, та двері відділення денного перебування завжди відчинені. Адже свою діяльність продовжують роботу гуртки «Люблю готувати», «Старт», «Дім, сад, город», ансамблю «Калина», де з радістю зустрінуть кожного, підтримають та порадять.




3Повноцінне життя з «Університетом третього віку»

Запровадження соціально - педагогічної послуги «Університет третього віку» відбулося 1 вересня 2017 року у відділенні денного перебування територіального центру Первомайської районної ради.
В «Університеті третього віку» працює три факультети: «Інформаційні технології», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Здоровий спосіб життя», тому кожен студент знаходить собі справу по душі.
Відвідувачі факультету прикладного мистецтва навчаються вишивати хрестиком, стрічками, бісером, займаються кроєнням та шиттям. Студенти можуть своїми руками зробити ляльку - мотанку, виготовити в’язаний одяг для онуків, прикраси для костюмів театралізованих дійств.
На заняття факультету «Здоровий спосіб життя» запрошували сімейного лікаря Ірину Пилипович з консультаціями як вберегти власне здоров’я та бути в гарній фізичній формі. Подобаються відвідувачам піші переходи, прогулянки, елементи самомасажу.
Комп’ютер сьогодні необхідна річ для повноцінного життя, тому пенсіонери мають бажання освоїти комп’ютерну техніку, подружитися з комп’ютером та перестати його боятися на заняттях факультету «Інформаційні технології». Після результативних, наглядних і доступних занять слухачі радіють своїм успіхам в пізнанні комп’ютерної грамотності. Комп’ютер стає помічником пенсіонера, допомагає отримати потрібну інформацію, підвищити самооцінку.
Мета «Університету третього віку» - об’єднати літніх людей в єдину дружню команду, дати їм можливість спілкуватися, отримувати нові знання, розвивати інтелект, жити повноцінним життям крокуючи в ногу з часом.
Завдяки «Університету третього віку» люди зрозуміли – життя з виходом на пенсію тільки починається.

2

1




Про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради Харківської області

Оцінка якості соціальних послуг – це процедура, яка має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської районної ради з жовтня 2017 року по січень 2018 року було проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг:
догляду вдома;
стаціонарного догляду;
паліативного догляду;
соціальної адаптації.
Наказом директора терцентру призначена відповідальна особа за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг та розроблення опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення та аналізу. Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг утворена Комісія, у склад якої ввійшли директор, завідувачі відділень, надавачі послуг та отримувачі послуг: догляду вдома, стаціонарного догляду і послуги соціальної адаптації; розроблено Опитувальники вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг; складено списки отримувачів послуг, які будуть охвачені внутрішньою оцінкою якості; складено графіки спостереження за процесом надання соціальних послуг.
В опитуванні взяли участь: 260 отримувачів соціальної послуги догляду вдома та 154 отримувача послуги соціальної адаптації, що склало 50% від всіх отримувачів; 12 отримувачів послуги стаціонарного догляду та 17 отримувачів послуги паліативного догляду, що склало 100% від усіх отримувачів.
Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг, наведені у додатку 4 Державних стандартів надання послуг. При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг були застосовані показники якості соціальних послуг такі як: - адресність та індивідуальний підхід, - результативність, - своєчасність, - доступність та відкритість, - повага до гідності отримувача соціальної послуги, - професійність, які використовувались для виявлення відповідності наданих соціальних послуг державним стандартам цих послуг.
Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг установою, проведено анкетування, проаналізовані отримані дані, за результатами були визначені заходи на покращення стану надання соціальних послуг.
Засідання Комісії оформлені протоколами:
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги соціальної адаптації від 20.12.2017 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги соціальної адаптації.
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги стаціонарного догляду від 27.12.2017 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги стаціонарного догляду.
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги паліативного догляду від 28.12.2017 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги паліативного догляду.
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома від 10.01.2018 року, складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги догляду вдома.
Комісія з проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг підрахувала кількість статусів показників якості:

догляд вдома - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

стаціонарний догляд - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

паліативний догляд - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

соціальна адаптація - «добре» – 11 (одинадцять);
«задовільно» – ;
«незадовільно» – ;

Оцінка якості соціальних послуг в цілому
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню – «Добре».

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу з надання соціальних послуг: догляду вдома, стаціонарного догляду, паліативного догляду, соціальної адаптації

«задовільно»

-

«незадовільно»

-


В установі розроблено заходи з покращення якості соціальних послуг та удосконалення діяльності терцентру.
На загальних зборах колективу терцентру підведено підсумки проведеної роботи.


 
 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер