Home Центр надання адміністративних послуг Інформація щодо отримання послуг Державного земельного кадастру в режимі он-лайн
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
PDF Друк e-mail

Електронні послуги Держгеокадастру


Замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
Витяг з кадастру – документ, необхідний для вчинення операцій з землею (купівля-продаж, дарування, оренда тощо). Щоб оформити замовлення треба лише обрати потрібну земельну ділянку, заповнити запит та оплатити послугу он-лайн. Повідомлення про готовність документу буде надіслано на електрону пошту. Забрати вже виготовлений витяг можна у найближчому ЦНАПі, обраному користувачем.


Замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі
Відомості про оцінку землі необхідні при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них. Для замовлення витягу потрібно на публічній кадастровій карті знайти за кадастровим номером необхідну ділянку та натиснути на функцію замовлення послуги. Послуга надається безкоштовно.


Отримання відомостей про власників та користувачів земельних ділянок
Відкритий доступ до реєстру посилює контроль громадянського суспільства за використанням та обігом земель в Україні. Для отримання інформації потрібно пройти електронну ідентифікацію та оформити запит. Система автоматично надає відомості про права власності на землю та дату їх набуття. Послуга безкоштовна.

 
 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер