Home Райдержадміністрація Робота зі зверненнями громадян
Банер
Банер
Банер
Банер
PDF Друк e-mail


ДОВІДКА

про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2017 року

 

Первомайська районна державна адміністрація у першому півріччі 2017 року вживала відповідні заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Для забезпечення виконання вимог наведеного Закону України та Указу Президента, вживалися заходи щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень, з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

За звітний період до райдержадміністрації з урахуванням особистих та виїзних прийомів надійшло 139 звернень від 327 громадян, в т.ч. 120 письмових звернень, в яких було порушено 139 питань. За аналогічний період минулого року надійшло 206 звернень, із них 111 письмових.

Слід відзначити, що кількість усіх звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року зменшилась на 32,5%.

За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, чинне місце займають питання соціального захисту – 49%, (у 2016 році – 38%) комунального господарства – 14%, ( у 2016 році – 22%), аграрної політики і земельних відносин – 14% (у 2016 році – 18).

Всього за перше півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло16 колективних звернення, що у 4 рази більше, ніж у 2016 році (4). Повторних звернень протягом півріччя 2017 надійшло 1, у 2016 році - не було.

З органів влади вищого рівня (ОДА) надійшло 9 звернень (2016 рік – 29 звернень), і їх кількість зменшилась у порівнянні з минулим роком на 69% у т.ч. з урядової «гарячої лінії» – 14 звернень. Питома вага звернень з урядової «гарячої лінії» в загальній кількості звернень, які надішли до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня становить 48%, (у 2016 році - 71%). Із 14 звернень, що надійшли з урядової «гарячої лінії»: 2 - надіслано за належністю, на 12 - надано роз’яснення.

За результатами розгляду усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації: вирішено позитивно 48 звернень, надано роз’яснення на 61 звернення, надіслано за належністю 4, на остаточному вирішенні 16, відмовлено на 10 заяв (матеріальна допомога). За видами звернень домінують заяви – 137, скарги - 2.

Як і раніше особлива увага протягом півріччя приділялася розгляду звернень громадян найменш соціально захищених категорій, людям похилого віку, інвалідам, учасникам АТО, багатодітним сім’ям, які розглядалися першочергово особисто головою райдержадміністрації. За звітний період надано матеріальну допомогу 48 громадянам району на загальну суму 33,4 тис. грн. (в середньому майже по 700 грн.). В 2016 році матеріальну допомогу отримали 36 громадян на суму 20.0 тис грн., (в середньому по 550 грн.) у 2015 році - 30 громадян на загальну суму 12. тис. грн. (по 400 грн.).

З метою безумовного виконання ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» Указу Президента України № 109/2008 проводились особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації. Всього протягом 6 місяців поточного року проведено 19 прийомів, прийнято 24 громадянина, також проведено 21 виїзний прийом, на яких звернулися 51 громадянин.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам із правових питань у районній державній адміністрації створені належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. Так у юридичному секторі апарату райдержадміністрації працює правова громадська приймальня, яка надає безкоштовну юридичну допомогу громадянам. У І півріччі таку допомогу отримали 124 громадянина (у 2016 році - 146).

Протягом І півріччя проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян із них одне виїзне засідання у Одрадівську сільську раду.

Інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян протягом І півріччя 2017 року оприлюднювалась на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації. Крім того там розміщені графіки проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом та «прямої телефонної лінії».

В райдержадміністрації згідно графіку проводяться перевірки, щодо роботи із звернення громадян у сільських радах району з метою надання методичної і практичної допомоги щодо дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян».

У І півріччі, згідно графіку, було проведено 5 перевірок делегованих повноважень в частині роботи зі зверненнями громадян у виконкомах сільських радах (В. Орільській, Берецькій, В. Бишкінській, Дмитрівській, Кисільскій).

Питання роботи із зверненнями громадян у лютому 2017 року було розглянуто на спільному засіданні колегії райдержадміністрації та нараді з адміністративно-господарським активом району, за підсумками якого підготовлене рішення і направлено виконавцям.

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під постійним контролем голови райдержадміністрації. Наслідком цієї роботи є те, що за звітний період порушень терміну розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації не допускалось.




ДОВІДКА

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Первомайської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2016 році

   Первомайська районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування протягом 2016 року вживали належні заходи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови облдержадміністрації від 20.02.2008 року № 77 «Про організацію виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування».
   Для забезпечення виконання вимог п.1 наведеного Указу вживалися заходи щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень, створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень, з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.
   Протягом 2016 року в цілому до всіх гілок влади району (райдержадміністрація, районна рада, сільські ради,) надійшло 3604 звернення, що на 15,5% більше, ніж у 2015 році. Кількість звернень, що надійшли поштою зменшилась на 6,5%, а от кількість звернень, отриманих на особистому прийомі збільшилась на 21,6%. Найбільше звернень надійшло до Киселівської - 499, Правдинської – 449 та Одрадівської – 452, сільських рад. Всього звернулось більше 4,5 тис. громадян, з яких 62% - найбільш соціально незахищені мешканці району, які порушили більше 3,5 тис. питань. Відмічається збільшення кількості звернень у 2016 році майже по усьому спектру питань. За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях чинне місце займають питання соціального захисту – 35%, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства по 9,5%, житлової політики – 9,0%
   За звітний період до райдержадміністрації надійшло 381 звернення, що на 7,8% менше аналогічного періоду минулого року. Кількість письмових звернень також зменшилась ( на 3%) і становить 228 проти 235 звернень у 2015 році.
   За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 98,5%, 1,5% - скарги.
   Протягом звітного періоду кількість колективних звернень, що надійшли до райдержадміністрації, зменшилась з 24 у 2015 році до 15 у 2016 році ( на 37,5%). Кількість звернень, що надійшли з органів влади вищого рівня у 2016 році зменшилась майже на 9% (61 проти 67 у 2015 році). Питома вага звернень, що надійшли з Урядової гарячої лінії в загальній кількості звернень, які надійшли до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня, становить 29,5%, у 2015 році - 27%.
   Найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців Олексіївської (21), Берецької (18) та Роздольської (25) сільських рад.
   По зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації протягом року вжито необхідні заходи, надано вичерпні відповіді і пояснення, а саме: 96 звернень вирішено позитивно, на 259 звернень надано роз’яснення, щодо шляхів вирішення питання, 5 звернень, відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслано за належністю та інше.
   Серед основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, це питання:
- соціального захисту (31%) - надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, призначення державної соціальної допомоги;
- комунального господарства ( 23%) - мешканці району зверталися щодо ремонту та експлуатації водогонів, газозабезпечення населених пунктів, ремонту шляхів, електропостачання.
- аграрної політики і земельних відносин (18%) - отримання земельної ділянки в оренду, державного акту на землю, розрахунки за оренду паїв.
   Протягом 2016 року було надано матеріальну допомогу 96 заявникам, на загальну суму 67 тис грн.
   Райдержадміністрацією особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими звертались ветерани війни та праці, інваліди, учасники АТО, переселенці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, Матері-героїні, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки. Листи цієї категорії громадян розглядалися першочергово особисто головою райдержадміністрації.
З метою безумовного виконання ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» проводились особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації. За звітний період керівництвом райдержадміністрації проведено 93 прийоми, прийнято 177 громадян, в т.ч. 44 виїзних прийоми, прийнято 76 чоловік.
   Основні питання з якими громадяни звертались до голови та заступників голови райдержадміністрації це питання ремонту шляхів, електропостачання, газопостачання, водопостачання.
   В райдержадміністрації у 2016 році, згідно графіка, працювала «пряма телефонна лінія». Протягом року головою та заступниками проведено 58 «прямих телефонних ліній», звернулось 61 громадянин.
   Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в райдержадміністрації створено належні умови для організації особистого прийому осіб які потребують безоплатної первинної допомоги. Так у юридичному секторі апарату райдержадміністрації працює правова громадська приймальня і протягом року до приймальні звернулось 299 чоловік ( у 2015 році – 235).
   На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 та розпорядження голови облдержадміністрації від 20.02.08 №77 «Про організацію виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 2016 року було проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, в тому числі чотири виїзні засідання.
   Спеціалістами загального відділу апарату райдержадміністрації за звітний період проведені перевірки стану роботи та організація контролю за розглядом звернень громадян у 9 сільських радах.
   Основними недоліками в організації роботи із зверненнями громадян є невідповідність до Інструкції з питань діловодства та Номенклатури справ сільських рад, реєстрація відповідей на звернення громадян.
   Питання роботи із зверненнями громадян у лютому та липні 2016 року були розглянуті на спільних засіданнях колегій райдержадміністрації та нарадах з адміністративно-господарським активом району, за підсумками яких підготовлені рішення і направлені виконавцям.
   Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під постійним контролем голови райдержадміністрації. Наслідком цієї роботи є те, що за звітний період порушень терміну розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації не допускалось.

 
 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер